Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2011 12:38 - Жега
Автор: gino Категория: Лични дневници   
Прочетен: 817 Коментари: 2 Гласове:
3



                 Жега
Лято е! Жега, плаж и море...
Слънце безмилостно пече.
Как на това сега да устоиш
без на бира да се насладиш?
А ако си на брега, то тогава
бирата задължителна става!
Аз като едно примерно момче,
няма да бягам от това клише!
Ето защо аз Ви оставям сега
и потеглям надолу към брега...




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. allbi - Здравей :)
11.07.2011 10:33
Да те питам в жегата.
Как си си скрил кутията за гласуване с инфото за блога?
Така ми се драйфа от ненужни гласувания, че...
цитирай
2. gino - Да те питам в жегата. Как си си скрил ...
11.07.2011 18:33
allbi написа:
Да те питам в жегата.
Как си си скрил кутията за гласуване с инфото за блога?
Така ми се драйфа от ненужни гласувания, че...

Ох, какво да ти кажа Аллби, не съм влизал тук от може би година и половина. Не се сещам какво съм бутал по настройките.
цитирай
Търсене

Архив