Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2012 14:43 - Тенейджърът е Винаги готов!
Автор: gino Категория: Лични дневници   
Прочетен: 565 Коментари: 0 Гласове:
0




Като пионер съм винаги готов
да направя някой подвиг нов!
Готов съм аз и за приключения
и за най-различни забавления!
А също и за някоя готина софра,
защо не и за някоя хубава мома?
За предизвикателство да се хвана,
искам много днес още от зарана!
Енергията в мен здраво напира,
едвам подтискам я със бира :)
Не се издържа в леглото цял ден,
а се и чувствам аз така зараден!
Само с някоя идея сега да изригна
ще опитам от леглото да се вдигна.
Само да можеше както си лежа
да направя тренировчица една,
че да тренираш било много яко.
Хапвало се месценце и мляко!
С хапването първо ще се хвана
по-здрав и по-пъргав да стана.
Дали с работа да се захвана вече
или да гоня тази мисъл надалече?
 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив